atlarda atlar için ürünler (10)

Venedik Dönme Dolabı Gc 1400/1p

Venedik Dönme Dolabı Gc 1400/1p

18. yüzyıl modasına uygun Tek Katlı Atlıkarınca. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmakta ve üzerine aydınlatmanın yerleştirildiği el yapımı dekoratif fiberglas panellerle kaplanmaktadır. Zemin yapısı, tavana asılan bağlantı çubukları ile yerden askıya alınmış olup, zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı katı sert ahşap panellerden oluşmaktadır. Sürüş ünitesi, merkezi sütuna monte edilmiş AC kendiliğinden frenleme dişli motorundan oluşmakta ve elektronik olarak kontrol edilmektedir. Tüm zıplayan atlar ve sallanan araba, tavanda bulunan yataklı krank milleri tarafından hareket ettirilmektedir. Minimum boyutlar: Çap m. 15,3 (50’3”) - Yükseklik m. 7,6 (25’) [min. m.6,6 (21’8”)] Maksimum kapasite: 72/78 yolcu (Yetişkinler / Çocuklar) Maksimum yolcu/saat: 1200 yolcu/saat (4 dk. döngü) Güç gereksinimleri: Toplam maksimum güç 35 kW (30 kW Aydınlatma - 5 kW Hareket Gücü)
NAR: AT DIŞI

NAR: AT DIŞI

Çeşit: At Dişi Nar Olgunlaşma dönemi: Eylül ortası Hem çalı hem de ağaç formunda mevcuttur.
Nar At Dişi - Eylül'den itibaren olgunlaşır

Nar At Dişi - Eylül'den itibaren olgunlaşır

Nar At Dişi - Eylül'den itibaren olgunlaşır
Venedik Dönme Dolabı Gc 1050/2p

Venedik Dönme Dolabı Gc 1050/2p

18. yüzyıl modasına uygun İkili Katlı Atlıkarınca. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmakta ve üzerine aydınlatmanın yerleştirildiği el yapımı dekoratif fiberglas panellerle kaplanmaktadır. İki katmanlı yapı, tavana asılı bağlama çubuklarıyla yerden askıya alınmıştır ve zemin yüzeyi, şeffaf kaplamalı sert ahşap panellerden oluşmaktadır. İkinci kata erişim, iki merdivenle sağlanmaktadır. Sürüş ünitesi, merkezi sütuna monte edilmiş AC kendiliğinden frenleme dişli motorundan oluşmakta ve elektronik olarak kontrol edilmektedir. Tüm zıplayan atlar ve sallanan araba, tavanda bulunan yataklı krank milleri tarafından hareket ettirilmektedir. Minimum boyutlar: Çap m. 11 (36’1”) – Yükseklik m.8.6 (28’3”) [Min. m 7,9 (25’11”)] Maksimum kapasite: 70/76 yolcu (Yetişkinler / Çocuklar) Maksimum yolcu/saat: 1050 yolcu/saat (4 dakikalık döngü) Maksimum Hız: 5 RPM (müşteri tarafından daha düşük değerlere elektronik olarak ayarlanabilir) Güç gereksinimleri: Toplam maksimum güç 32 kW (28 kW Aydınlatma - 4 kW Hareket Gücü)
Venedik Dönme Dolabı Gc 1250/1p

Venedik Dönme Dolabı Gc 1250/1p

Tek Katlı Atlıkarınca, Liberty tarzı. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmaktadır ve üzerine aydınlatmanın yerleştirildiği el yapımı dekoratif fiberglas panellerle kaplanmıştır. Zemin yapısı, tavana asılan bağlantı çubukları ile yerden askıya alınmış olup, zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı katı sert ahşap panellerden oluşmaktadır. Sürüş ünitesi, merkezi sütuna monte edilmiş AC kendinden frenleme dişli motorundan oluşmakta ve elektronik olarak kontrol edilmektedir. Tüm zıplayan atlar ve sallanan araba, tavanda bulunan yataklı krank milleri tarafından hareket ettirilmektedir. Minimum boyutlar: Çap m. 13,5 (44’3”) - Yükseklik m 8,2 (27’) Maksimum kapasite: 62/68 yolcu (Yetişkinler / Çocuklar) Maksimum yolcu/saat: 1150 yolcu/saat (3,5 dk. döngü) Güç gereksinimleri: Toplam maksimum güç 42 kW (36 kW Aydınlatma - 6 kW Hareket Gücü)
Venedik Dönme Dolabı Gc 470/1p

Venedik Dönme Dolabı Gc 470/1p

18. yüzyıl modasına uygun Tek Katlı Atlıkarınca. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmaktadır ve üzerine aydınlatmanın yerleştirildiği el yapımı dekoratif fiberglas panellerle kaplanmıştır. Zemin yapısı, tavana asılan bağlantı çubukları ile yerden askıya alınmış olup, zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı katı sert ahşap panellerden oluşmaktadır. Sürüş ünitesi, merkezi sütuna monte edilmiş AC kendiliğinden frenleme dişli motorundan oluşmakta ve elektronik olarak kontrol edilmektedir. Tüm zıplayan atlar ve sallanan araba, tavanda bulunan yataklı krank milleri tarafından hareket ettirilmektedir. Minimum boyutlar: Çap m. 5,5 (18’) - Yükseklik m 3,35 (11’) Maksimum kapasite: 19/20 yolcu (Yetişkinler / Çocuklar) Maksimum yolcu/saat: 480 yolcu/saat (2,5 dk. döngü) Güç gereksinimleri: Toplam maksimum güç 7,5 kW (6 kW Aydınlatma - 1,5 kW Hareket Gücü)
Venedik Dönme Dolabı Gc 1250/2p

Venedik Dönme Dolabı Gc 1250/2p

18. yüzyıl modasına uygun İkili Katlı Atlıkarınca. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmakta ve üzerine aydınlatmanın yerleştirildiği el yapımı dekoratif fiberglas panellerle kaplanmıştır. İki katmanlı yapı, tavana asılı bağlama çubukları ile yerden askıya alınmıştır ve zemin yüzeyi, şeffaf kaplamalı sert ahşap panellerden oluşmaktadır. İkinci kat, iki merdivenle erişilebilir. Sürüş ünitesi, merkezi sütuna monte edilmiş AC kendiliğinden frenleme dişli motorundan oluşmakta ve elektronik olarak kontrol edilmektedir. Tüm zıplayan atlar ve sallanan araba, tavanda bulunan yataklı krank milleri tarafından hareket ettirilmektedir. Minimum boyutlar: Çap m. 13,5 (44’3”) - Yükseklik m 10,5 (34’5”) Maksimum kapasite: 80/88 yolcu (Yetişkinler / Çocuklar) Maksimum yolcu/saat: 1300 yolcu/saat (4 dk. döngü) Toplam ağırlık: 240 kN (53000 Lbs) Boş - 312 kN (68600 Lbs) Tam Yüklenmiş Güç gereksinimleri: Toplam maksimum güç 60 kW (49 kW Aydınlatma - 11 kW Hareket Gücü)
Venedik Dönme Dolabı Gc 800/1p

Venedik Dönme Dolabı Gc 800/1p

18. yüzyıl modasına uygun Tek Katlı Atlıkarınca. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmaktadır ve üzerine aydınlatmanın yerleştirildiği el yapımı dekoratif fiberglas panellerle kaplanmıştır. Zemin yapısı, tavana asılan bağlantı çubukları ile yerden askıya alınmış olup, zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı katı sert ahşap panellerden oluşmaktadır. Sürüş ünitesi, merkezi sütuna monte edilmiş AC kendiliğinden frenleme dişli motorundan oluşmakta ve elektronik olarak kontrol edilmektedir. Tüm zıplayan atlar ve sallanan araba, tavanda bulunan yataklı krank milleri tarafından hareket ettirilmektedir. minimum boyutlar: Çap m. 8,5 (27’11”) - Yükseklik m 6,6 (21’8”) Maksimum kapasite: 35/37 yolcu (Yetişkinler / Çocuklar) Maksimum yolcu/saat: 700 yolcu/saat (3 dk. döngü) Güç gereksinimleri: Toplam maksimum güç 5 kW (2,5 kW Led Aydınlatma - 2,5 kW Hareket Gücü)
Venedik Dönme Dolabı Gc 1050/1p

Venedik Dönme Dolabı Gc 1050/1p

18. yüzyıl modasına uygun Tek Katlı Atlıkarınca. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmakta ve üzerine aydınlatmanın yerleştirildiği el yapımı dekoratif fiberglas panellerle kaplanmaktadır. Zemin yapısı, tavana asılan bağlantı çubukları ile yerden askıya alınmış olup, zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı katı sert ahşap panellerden oluşmaktadır. Sürüş ünitesi, merkezi sütuna monte edilmiş AC kendiliğinden frenleme dişli motorundan oluşmakta ve elektronik olarak kontrol edilmektedir. Tüm zıplayan atlar ve sallanan araba, tavanda bulunan rulmanlı krank milleri ile hareket ettirilmektedir. minimum boyutlar: Çap m. 11 (36’1”) - Yükseklik m 6,3 (20’8) Maksimum kapasite: 57/63 yolcu (Yetişkinler / Çocuklar) Maksimum yolcu/saat: 1080 yolcu/saat (3,5 dk. döngü) Güç gereksinimleri: Toplam maksimum güç 27 kW (23 kW Aydınlatma - 4 kW Hareket Gücü)
Venedik Dönme Dolabı Gc 700/1p

Venedik Dönme Dolabı Gc 700/1p

18. yüzyıl modasına uygun Tek Katlı Atlıkarınca. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşmakta ve üzerine aydınlatmanın yerleştirildiği el yapımı dekoratif fiberglas panellerle kaplanmaktadır. Zemin yapısı, tavana asılan bağlantı çubukları ile yerden askıya alınmış olup, zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı katı sert ahşap panellerden oluşmaktadır. Sürüş ünitesi, merkezi sütuna monte edilmiş AC kendiliğinden frenleme dişli motorundan oluşmakta ve elektronik olarak kontrol edilmektedir. Tüm zıplayan atlar ve sallanan araba, tavanda bulunan rulmanlı krank milleri ile hareket ettirilmektedir. minimum boyutlar: Çap m. 7,6 (25’) - Yükseklik m 4,4 (14’6”) Maksimum kapasite: 28/30 yolcu (Yetişkinler / Çocuklar) Maksimum yolcu/saat: 720 yolcu/saat (2,5 dk. döngü) Güç gereksinimleri: Toplam maksimum güç 11,5 kW (9 kW Aydınlatma - 2,5 kW Hareket Gücü)